Tagi

, , , , , , ,

English: This dress is a result of a fashion recycling which I performed on a dress bought in last year. Basically, I kept the skirt with the pockets but I unstiched the top and cut it once again and installed a zip in the back. What do you think? IMHO it’s not bad for 3 hours of work.

Polish: Oto recykling sukienki kupionej rok temu, którą odkryłam ją z niejakim zdumieniem na własnym pawlaczu kiedy to szukałam ciuchów na ostatnią Cekinadę :).

Jeśli chodzi o moje przeróbki to odcięłam sukienkę w pasie poniżej oryginalnej gumki i zachowałam w całości spódnicę z kieszeniami. Top rozprułam i wykroiłam od nowa dodając zaszewki i wstawiając zamek z tyłu. Na koniec skróciłam spódnicę o ok 10cm uzyskując długość w pół kolana i zmarszczyłam dekolt uzyskując kształt serca. Wszystkie przeróbki i szycie na maszynie zajęły mi 3 godziny.

BEFORE / PRZED

szycie, szycie na maszynie, szycie ubran, blog o szyciu, retro sukienka, sewing, making clothes

AFTER / PO

szycie, szycie na maszynie, szycie ubran, blog o szyciu, retro sukienka, sewing

AFTER / PO

 

