Tagi

, , , , , , , , , ,

English: A boxy denim jacket made with a clear purpose of placing 500 cone studs on it. However, I had to change the plans as the cone studs are too heavy and deformed the neckline and eventually I had to take them out. What to do, what to do?

PS. Pattern – Burda 8/2012. Fabric – stiff thick denim.

Polish: Poniższy pudełkowy żakiet uszyłam w 5 GODZIN i pomyślałam sobie “tempo godne Project Runway” :) a potem zaczęłam przyszywać ćwieki stożki – bardzo żmudna robota! Kupiłam aż 500 sztuk i pierwotnie chciałam uzyskać efekt zbroi naszywając 5 rzędów wkoło szyi i resztę na plecach. Im więcej ćwieków naszywam tym mniej mi się podobało… naszycie takiej ilości wokół szyi zdeformowało linię dekoltu. Na szczęście nie poszłam na skróty i przyszywałam ćwieki zamiast je przyklejać więc mogłam wszystko odpruć nie niszcząc żakietu. Teraz mam koncepcję żeby przyszyć ćwieki jak popadnie na rękawach. Hmmm.

Żakiet sam w sobie jest bardzo udany – ma pudełkowy kształt i fajne ramiona. Dzięki wykorzystaniu sztywnego dżinsu całość trzyma formę i zachowuje się jak kurtka skórzana. Wykrój wzięłam z Burdy 8/2012 i gorąco go polecam – zero poprawek!

Drodzy czytelnicy – co radzicie? Przyszywać ćwieki na rękawach? Nie przyszywać w ogóle? Jak wykorzystać moje ćwiekowe zapasy?

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, pudełkowy żakiet, sewing, making clothes, handmade clothes, ćwieki, cone studs, ubrania handmade

PS. Jednak odprułam wszystkie ćwieki i żakiet prezentuje się obecnie tak na poniższych zdjęciach.

img_3170 img_3182

