Tagi

, , , , , , , , , , ,

English: I went through the box with my PHD (ICYDK it stands for Projects Half Done) and I discovered I’ve got quite a lot of them. If you want to see them click on the list in the Polish version.

All in all, I decided to finish a denim grocery bag which I cut 2 years ago. As I have a lot of studs left after my last DIY project I put one row of cone studs on the bag. Inside there’s a double pocket.

Last but not least, I’m preparing another bag tutorial.

Polish: Melduję, że zrobiłam porządki w pudle z moimi PHD (Projects Half Done = projekty w połowie ukończone) i oto lista rzeczy, które mam do skończenia:

Zebrałam się w sobie i zdołałam już dokończyć dżinsową torbę, którą skroiłam prawie 2 lata temu. Torba jest wykończona własnoręcznie zrobioną pasiastą lamówką ze skosu, ma w środku podwójną kieszeń, a na wierzchu rządek ćwieków stożków.

BTW, wkrótce kolejny tutorial torebkowy.

handmade bag, szycie na maszynie, torba handmade, ćwieki, sewing

Tadaaaam!

Kliknij na zdjęcie aby je powiększyć!