Tagi

, , , , , , , , , , , ,

English: Making this top I could finally use the leftover cotton satin fabric I found some time ago in my workshop. I shortened A LOT a tunic pattern from Burda 1/2013 and I put tiny studs on the shoulders. The result made me very happy and I plan on making more similar tops.

Polish: Powiedzcie mi, jak to jest? Kiedy w końcu pokonałam zimowy marazm i uszyłam coś fajnego przez cały dzień nie ma ani jednej minuty słońca! Stalowoszary top z dekoltem-wodą uszyłam z kawałka satynowej bawełny znalezionej w moim pudle z resztkami. Jestem bardzo zadowolona z tej bluzki – genialnie wygląda do czarnych spodni z suwakami, które nabyłam na wyprzedażach. Muszę wyznać, że już wyselekcjonowałam tkaniny na 2 kolejne topy, w bardziej wiosennych kolorach.

szycie na maszynie, szycie ubran, blog o szycie, ubrania handmade, dekolt woda, minimalistyczny top, cwieki na ramionach, sewing, making clothes

IMG_4533

Przy krojeniu posiłkowałam się mocno skróconym wykrojem tuniki z Burdy 1/2013, a dół odszyłam taśmą ze skosu żeby już nie tracić więcej z długości na listwę podłożenia. Takie są uroki szycia z resztek. Na ramionach powbijałam malutkie ćwieki.

szycie na maszynie, szycie ubran, blog o szycie, ubrania handmade, dekolt woda, minimalistyczny top, cwieki na ramionach, sewing, making clothesszycie na maszynie, szycie ubran, blog o szycie, ubrania handmade, dekolt woda, minimalistyczny top, cwieki na ramionach, sewing, making clothes

