Tagi

, , , , , , , , , , ,

English: Do you remember these fabrics? Yes! I finally turned them into clothes for my dear Alice. When summer comes she can wear this tunic and shorts made by her aunt (i.e. me). The shorts are made of plain lilac linen and all the flowery fabrics are pure cotton.

Polish: Pamiętacie te materiały kupione dla Alicji? W końcu zasiadłam do maszyny i uszyłam jej szorty i tunikę. Teraz tylko brakuje nam lata żeby Ala mogła je założyć. Spodenki zrobione są z cienkiego lnu w kolorze lila. Pozostałe materiały to różne bawełny w kwiatki. Gdybym miała 3 lata to też nosiłabym tylko takie urocze rzeczy.

szycie dla dzieci, sewing for kids, sama uszyłam, handmade, szorty, tunika

szycie dla dzieci, sewing for kids, sama uszyłam, handmade, szorty, tunika

szycie dla dzieci, sewing for kids, sama uszyłam, handmade, szorty, tunika

szycie dla dzieci, sewing for kids, sama uszyłam, handmade, szorty, tunika