Tagi

, , , , , , ,

English: I hate shopping during Christmas fever period (the mess, the noise, the queues) so 2 weeks ago I searched through my fav shops and found absolutly nothing. I decided to sew sth & I ended up with this slightly Greecian red minidress. Viskosa mix + poliester lining. The lining was a real bitch to sew but I’m very happy with the result. Now I need some killer hills & I’m ready to go.

Polish: Nienawidzę robić zakupów przed świętami więc już 2 tygodnie temu wybrałam się na poszukiwanie kiecki na wszelkie nadchodzące imprezy – pierwszą mam już 10 grudnia. Przeszukałam masę sklepów i poza jedną złodziejsko drogą sukienka w Zarze nic mi się nie podobało. Postanowiłam coś uszyć i oto rezultat – czerwona żorżeta i oryginalny wykrój z lat 70tych. Strasznie się namęczyłam z podszewką ale myślę, że to najlepsza rzecz jaką ostatnio uszyłam.

szycie, szycie ubran, sukienka, sewing, making clothes, handmade clothes, dress

all photos by podwiatr

szycie, szycie ubran, sukienka, sewing, making clothes, handmade clothes, dress

photo by podwiatr