Tagi

, , , , , , , ,

English: I’ve been sewing, sewing & sewing for the last few days. I want to complete all the projets that I started this year but put aside unfinished. I also went shopping last Friday & ended up with buying these fabrics for a dress for the upcoming New Year’s Eve party. Black lace, elastic satin mix, and a handful of small black buttons. I’m in the mood for sth gothic & decadent, nevertheless, I still haven’t figured out the details.

Polish: Ostatnio nic tylko szyję, szyję i szyję. Postanowiłam dokończyć wszystkie porozpoczynane w tym roku projekty i uszyć cały stos rzeczy, które skroiłam i odłożyłam na bok. Kupiłam także parę nowych materiałów i niedługo je zaprezentuję.

A na zdjęciu czarna koronka, elastyczna satyna i mnóstwo czarnych guziczków na sukienkę sylwestrową. Mam ochotę na coś gotyckiego i dekadenckiego. Rozważam uszycie krótkiej sukienki z cięciami z przodu i koronkowymi plecami, zapinaną z tyłu na guziki ale to chyba niezbyt praktyczne więc druga opcja to koronkowe wstawki na plecach i dekolcie i zamek wszyty z boku.

szycie, sewing, tkaniny, fabrics, jak uszyc sukienke, sama uszyłam, dress