Tagi

, , , , , , , ,

English: I don’t really know how it’s possible that these are the first bags presented on my blog?! Honestly, I’ve made tens (if not hundreds) bags in my life. When I was in secondary school I earned my first own money by selling my hand-made totes to my friends.

Last weekend I made 3 shopping bags for my upcoming online shop. If you want you can downlowad the same pattern for free from here. The floral one is made of Laura Ashley’s fabric (100% cotton). For the purple one I used the textiles which left after making these dresses. My bags are really big so you can put a lot of shopping in them and they have inside pockets. Hope you like them.

PS. I got cold feet and I quit the blogging competition which I had entered some time ago. Yeah, I chickened out. Seriously.

Polish: Nie wiem jak to się stało, że na moim blogu nigdy nie pokazałam żadnej zrobionej przeze mnie torebki?! Naprawdę nie mam pojęcia bo zaczęłam szyć torby wiele wiele lat temu dla moich koleżanek z liceum. A w ostatnią niedzielę uszyłam 3 wielkie torby na zakupy – wszystkie są dwustronne i mają wewnętrzne kieszenie. Kwiecista jest uszyta z bawełny od Laury Ashley a fioletową zrobiłam z materiałów, które pozostały mi po uszyciu tych sukienek.

PS. Wycofałam mój blog z konkursu na Blog Roku bo stwierdziłam, że nie ma to najmniejszego sensu. Jak mogę rywalizować z GC (400,000 odwiedzin) albo z blogiem Barta, który pod każdym wpisem ma po 2000 komentarzy (tak, dwa tysiące). Otóż nie mogę i dlatego postanowiłam zająć się bardziej realnymi zadaniami. Bo szykują się u mnie na blogu POWAŻNE zmiany.

torebka handmade, recznie robiona torba, sama uszyłam, bag

torebka handmade, recznie robiona torba, sama uszyłam, bag

torebka handmade, recznie robiona torba, sama uszyłam, handmade bag

torebka handmade, recznie robiona torba, sama uszyłam, handmade bag

torebka handmade, recznie robiona torba, sama uszyłam, handmade bag

torebka handmade, recznie robiona torba, sama uszyłam, handmade bag

blog o szyciu, eko torba, handmade bag, torba na zakupy, torebka handmade

blog o szyciu, eko torba, handmade bag, torba na zakupy, torebka handmade

