Tagi

, , , , , , ,

English: Do you remember my  New Year’s Resolution? Well, there’s a lot going on. 2 days ago I bougt some dirt-cheap acrylic pastes used for „special effects” while painting with acryl. The small tubes are my old Koh-i-noor acrylic paints which I bought 2 years ago but I haven’t even opened them until recently.

Polish: Melduję, że nie zapomniałam o moim postanowieniu noworocznym. Co więcej kupiłam ostatnio pasty akrylowe do efektów specjalnych w bardzo zachęcającej cenie. Mam nadzieję, że nie okażą się jakimś niewypałem :). A w małych tubkach – farby akrylowe mojej ulubionej firmy Koh-i-noor, które przeleżały nieotwarte przez 2 lata na dnie biurka. Myślę, że już niedługo zaprezentuje Wam jakieś moje bohomazy.

pasty akrylowe, acrylic pastes, malowanie akrylami, koh-i-noor, acrylic paints

pasty akrylowe, acrylic pastes, malowanie akrylami, koh-i-noor, acrylic paints