Tagi

, , , , , , , , , ,

English: My friend Edyta has just bought a new flat and ordered something nice for her daughter’s room. Little Maya’s room is going to be as green as a pea and I plan to use these fabrics for the decoration. Besides, I got a huge (!) bag of vintage ribbons, tapes, and laces from my mother and I chose these ones to match the textiles.

Polish: Edyta kupiła sobie mieszkanie a ja mam uszyć dekoracje do pokoju jej córki Majki. Pokój ma być groszkowo zielony, więc zaplanowałam zielone poduszki z różowymi i czerwonymi aplikacjami, lalkę przytulankę i parę innych drobiazgów. Jako dodatki wykorzystam tasiemki widoczne na zdjęciu, które pochodzą z ogromnej (!) torby oldschoolowej pasmanterii podarowanej mi przez moją mamę.

Często w komentarzach pytacie mnie skąd biorę materiały i dodatki – otóż moja rodzicielka ma swoje sekretne sposoby i dojścia :).

cool fabrics, fajne tkaniny, szycie, szycie dla dzieci, sewing, sewing for kids

cool ribbons, fajne tasiemki, szycie, szycie dla dzieci, sewing, sewing for kids