Tagi

, , , , , , , , , ,

English: I used a pattern from Burda Easy Fashion 2/2009 to make this blouse. In the beginning I meant to sew a long-sleeved minidress with frills at the bottom but the frills didn’t look good on me so I cut them off. Then I discovered that it was impossible to iron those long sleeves neatly, so again – I cut them off and made new ones. The story of making this blouse shows very well my attitude to my sewing – I’m never satisfied and I always find sth that could be improved. What a perfectionist I am!

PS. I know that the lowest button is unbuttoned but I discovered it 5 minutes ago and my photographer is out so please forgive me.

Polish: Bluzka uszyta według wykroju z Burda Easy Fashion 2/2009. Na początku miała to być minisukienka z długimi marszczonymi rękawami i falbanami na dole ale okazało się, że falbany nie wyglądają dobrze więc zmieniłam koncepcję i obcięłam je. Potem odkryłam, że po prostu nie da się dobrze wyprasować tamtych rękawów i ciągle są pogniecione więc ponownie – obcięłam je i zrobiłam nowe. Tak to już jest, że po czasie zawsze dostrzegam co mogłabym w moim szyciu udoskonalić i wtedy po prostu nie mogę się powstrzymać – pruję i szyję od nowa.

PS. Tak wiem, że ostatni guzik jest nierozpięty ale zauważyłam to dopiero teraz gdy nie ma w pobliżu nikogo kto mógłby mi zrobić nowe zdjęcie.

blouse with a bow, bluzka z kokardą, szycie, sewing, burda patterns, wykroje burda

blouse with a bow, bluzka z kokardą, szycie, sewing, burda patterns, wykroje burda