Tagi

, , , , , , , ,

English: My blue retro dress is ready. I am VERY pleased with it which is unusual in my case :). It’s made of vintage cotton which I got from S’ gran about 3 years ago. In the photos I’m also carrying a new bag – navy blue with white dots and white dotted lining. The hat was bought 2 years ago in Carry.

Polish: Moja retro sukienka jest w końcu gotowa i jestem z niej BARDZO zadowolona :). Uszyłam ja z bawełnianej tkaniny, którą dostałam od babci S jakieś 3 lata temu. Na zdjęciach widać także nową torbę – granatową w białe kropki, z białą podszewką (również w kropki). Dodam też, że kapelusza nie uszyłam tylko kupiłam w Carry 2 lata temu.

Karczek, ramiona i pachy sukienki są oparte na wykroju z Burda Easy Fashion J/Z 2009 a rękawy i cała reszta reszta to moja własna inwencja twórcza.

retro dress, retro sukienka, szycie, sewing, handmade clothes, szycie ubrań

retro dress, retro sukienka, szycie, sewing, handmade clothes, szycie ubrań

eko bag, eko torba, szycie, sewing, handmade clothes, szycie ubrań

inside the bag / wnętrze torby

PS. Jak to często bywa – życie wymusza na nas zmiany. Sukienka po pierwszym założeniu została znacznie skrócona i obecnie prezentuje się tak:

sukienka ratro, blog o szyciu, burda patterns, handmade, sewing, szycie, szycie sukienki, szycie ubrań, wykroje Burda,