Tagi

, , , , , , , , ,

English: I bought this jacket for a 9-years-old :) in a SH shop with the intention of making a Balmain-esque piece with studs and safety pins. However, after some consideration, I decided to postpone my punk-inspired project until I sew or find sth more similar to Perfecto motorcycle jacket.

Meanwhile I did a little DIY:

– I cut off the cuffs and rolled the sleeves up,

– I ripped out the lining in the sleeves,

– I cut off the buttons & stitched the button holes,

– I masked the buttons’ holes with the new metalic buttons.

Polish: Tę dżinsową kurtkę dla 9-latki (info z metki) kupiłam w SH z zamiarem przerobienia na żakiet „prawie-jak-Balmain” z ćwiekami i agrafkami. Niemniej jednak po dłuższym namyśle postanowiłam wykorzystać ją do innych celów, a do punkowego projektu uszyć lub znaleźć jakąś ramoneskę.

Lista przeróbek:

– odcięłam mankiety i podwinęłam rękawy,

– wyprułam podszewkę w rękawach,

– odcięłam guziki i  zaszyłam dziurki,

– zamaskowałam dziurki naszywając nowe metalowe guziki po obu stronach.

Zamierzam jeszcze przyszyć zapięcia-haczyki ale na razie nie znalazłam odpowiednich w pasmanterii.

denim jacket, kurtka dzinsowa, DIY, fashion recycling, fashion DIY, przeróbki

kurtka – DIY, T-shirt z Megan Fox – Ola

denim jacket, kurtka dzinsowa, DIY, fashion recycling, fashion DIY, przeróbki

kurtka – DIY, T-shirt z Megan Fox – Ola

denim jacket, kurtka dzinsowa, DIY, fashion recycling, fashion DIY, przeróbki

lewa strona