Tagi

, , , , , , ,

English: In the photos you can see fabrics that I’ve bought recently to make new some bags. Most of them is cotton except for the checked blue fabrics and the plain red one, which are thick linen. I got a few orders for shopping bags but also I designed (yes, by myself) some new models. Can’t wait to execute them.

Polish: Na zdjęciach widzicie tkaniny, które zakupiłam ostatnio z myślą o szyciu toreb. Większość z nich to bawełna, a czerwony materiał to gruby len. Dostałam kilka zamówień na torby na zakupy ale co najważniejsze sama opracowałam kilka nowych modeli i mam nadzieję, że już niedługo je uszyję. Bo muszę wyznać, że tak naprawdę to umiem sama robić wykroje tylko zazwyczaj mi się nie chce – bo i po co skoro są dobre gotowce :).

PS. Iza, niebieski „sportowy” materiał jest na Twoją torbę :).

cool fabrics, fajne tkaniny, sewing, szycie, textile shopping, zakupy materiałów, materiały

cool fabrics, fajne tkaniny, sewing, szycie, textile shopping, zakupy materiałów, materiały