Tagi

, , , , , ,

English: Today the postman brought me a biscornu made by my blogging friend Brumming. It’s shape is intriguing, isn’t it? But it’s made of two squares – can you believe it? If you wanna make a similar one you can watch a video tutorial on Youtube. Just write „how to make a biscornu” into the search box. Easy peasy.

Polish: Dzisiaj dostałam od Brumming takie śliczne biscornu :). Jeśli nigdy o czymś takim nie słyszeliście, nie martwcie się – ja do tej pory tez nie znałam tej nazwy. TUTAJ możecie sobie o poczytać co napisała o nim jego autorka. Prosze też zwrócić uwagę na uroczą metkę producentki.

biscornu, biscornus, igielnik, szycie, sewing, handmade

igielnik Biscornu otrzymany od Brumming

biscornu, biscornus, igielnik, szycie, sewing, handmade

SKŁAD: Serdeczności 100%

biscornu, biscornus, igielnik, szycie, sewing, handmade

mój stary igielnik – dla porównania

Wszystkich zachęcam też do odwiedzenia bloga brummBLOGGing. Znalazłam go kiedyś przez przypadkiem na pewnym forum o szyciu i od razu wpadłam w zachwyt. Jest bardzo kolorowy i ze świetnymi fotografiami a Brumming szyje fantastyczne rzeczy. Ja po prostu kocham jej torby!

sewing, szycie, handmade

torba arbuzowa autorstwa Brumming

szycie, sewing, handmade

marynarski worek uszyty przez Brumming

szycie, sewing, handmade

kolejne Brummingowe dzieło

http://brummig.blox.pl/

tylko Brumming może uszyć tak genialną torbę (w kształcie gorsetu)

szycie, sewing, handmade

majtasy plażowe – czyż nie są urocze? 

szycie, sewing, handmade

sukienka z halką 

