Tagi

, , , , , , , , ,

English: I’m back from my vacation. I hope you didn’t miss me as I had programmed some posts for the time of my absence. Today I’ve been working on this dress for Alice. I used some leftovers which I had after cutting a shirt dress for myself 3 years ago (my dress is still not finished – if you asked). The pattern is very old and I found it in my mother’s patterns collection some time ago. I hope to add some photos with my little model ASAP.

Polish: Już wróciłam! Mam nadzieję, że nie odczuliście zbytnio mego braku bo przed wyjazdem sprytnie zaprogramowałam 2 posty. Ale szycie ubrań śniło mi się po nocach!

Dzisiaj zdołałam skończyć sukienkę dla Alicji i skroić kilka toreb. Sukienka dla Ali jest uszyta z resztek po zaczętej jakieś 3 lata temu sukience szmizjerce, która ciągle leży w kartonie z rzeczami do skończenia. (Dodam, że karton ten jest pełen po brzegi.) Kołnierzyk, mankiety i kieszonkę obszyłam bawełnianą koronką a na spódniczce naszyłam bawełniane kwiatki. Zastanawiam się czy nie doszyć jeszcze paru żeby zadowolić moją 4-letnią klientkę :). Mam nadzieję, że już wkrótce pokażę zdjęcia sukienki na właścicielce.

Przypominam też, że jeszcze przez tydzień czekam na Wasze pytania i odpowiem na nie w następną niedzielę. Pytania można zadawać w komentarzach pod TYM postem albo za pomocą formularza NAPISZ DO MNIE widocznego u góry.

szycie dla dzieci, sewing for kids, summer dress, wykroje Burda, burda patterns, sukienka w kwiatki, floral dress, letnia sukienka, cute dress

sukienka dla Ali

szycie dla dzieci, sewing for kids, summer dress, wykroje Burda, burda patterns, sukienka w kwiatki, floral dress, letnia sukienka, cute dress

zbliżenie na aplikacje

