Tagi

, , , , , , , , ,

English: I bought these dresses in a SH shop with the intention to refashion them. Next week I’m gonna present their new versions and meanwhile check out my two favourite refashioning  blogs: Cotton&Curls and inspiration&realisation which are always full of great ideas.

Polish: Niedawno jedna z moich ulubionych szyjących bloggerek napisała mi, że ubieram się w burżujskich sklepach :) więc aby udowodnić, że nie samą Zarą żyje człowiek zakupiłam w SH te 2 sukienki i zamierzam je przerobić. Jak widać na zdjęciach obie są na mnie mega za duże i kupiłam je z powodu ładnych materiałów. Za tydzień zamierzam pokazać ich nowe oblicza a tymczasem zachęcam do zajrzenia na moje ulubione amerykańskie blogi o ubraniowym recyklingu czyli Cotton&Curls oraz inspiration&realisation.

szycie, szycie ubrań, sewing, fashion recykling, przeróbki, handmade, re-fashioning

sukienka nr 1 - batystowa, dwuwarstwowa kiecka French Connection w rozmiarze 42

szycie, szycie ubrań, sewing, fashion recykling, przeróbki, handmade, re-fashioning

sukienka nr 2 - IMHO z satyny bawełnianej ale pewności nie mam :)

