Tagi

, , , , , , , ,

English: This is the prettiest dress I have made this summer! It’s for my friend Dorothy who had a reunion at her school in July and asked me for something special. It’s made of slightly elastic fabric and it looks AMAZING on my friend. I used a pattern from Burda 9/2007 but beware – the skirt is completely different in the original, and there are no sleeves.

Polish: Moja przyjaciółka Dorota wybierała się w lipcu na zjazd absolwentów swojej szkoły i potrzebowała czegoś extra więc zamówiła sobie u mnie sukienkę. Oto i ona. Myślę, że to najładniejsza sukienka jaką wykonałam tego lata i gdy ją skończyłam to popadłam w samouwielbienie na cały tydzień :). W realu wygląda FENOMENALNIE. Uszyta jest z lekko elastycznej tkaniny w biało-niebieskie prążki, na podstawie wykroju z Burda 9/2007. Ale uprzedzam, że w oryginale sukienka ma luźną spódnicę, jest bez rękawów i ma inny dekolt.

PS. Kupno manekina to był BAAAARDZO dobry pomysł. W końcu skończyły się problemy z pozowaniem!

szycie, szycie ubran, handmade clothes, sewing, making clothes, sukienka, summer dress

szycie, szycie ubran, handmade clothes, sewing, making clothes, sukienka, summer dress

szycie, szycie ubran, handmade clothes, sewing, making clothes, sukienka, summer dress