Tagi

, , , , , , , , , ,

English: I’m very proud of this denim dress. The inspiration for it were the patchwork clothes made by Isabel Marant but my dress has a completely different silhouette as I hate the 80’s style clothes.

The dress is made of a soft denim fabric in two colours. It has a zip in the back and one pocket on the left side of the A-line skirt. I prepared a second pocket as well and I’m still wondering whether to use it or not. What do you think?

Polish: Bezpośrednią inspiracją do uszycia tej sukienki była patchworkowa koszula projektu Isabel Marant widoczna poniżej. Starałam się aby patchworku nie było za dużo żeby uniknąć efektu kapy na łóżko, a że i w Project Runway zawsze krzyczą, że projekty są zbyt dosłowne i przesadzone więc sami rozumiecie – uczę się na błędach innych :).

Sukienka uszyta jest z miękkiego dżinsu, wykończenie przy szyi także zrobiłam ze skosów skrojonych z dżinsu. Z tyłu sukienka zapina się na zamek sięgający do pasa, a w samym pasie jest tunel z gumką. Na spódnicy o linii A naszyłam jedną ukośną kieszeń. Ba, mam też gotową drugą kieszeń ale nie chciałam przesadzić więc na razie jej nie przyszyłam. Ale myślę o niej, bo muszę wyznać, że lubię symetrię i porządek :).

Górę sukienki skroiłam na podstawie starego Burdowego wykroju (bodajże z numeru 8/2009) a dół skroiłam na oko. A teraz idę na zakupy w poszukiwaniu skórzanego brązowego paska, który pasowałby do tej sukienki.

blog o szyciu, burda pattern, denim dress, dzinsowa sukienka, making clothes, patchwork, sewing, szycie, szycie ubrań, wykroje Burda

szycie, sewing, szycie ubran, making clothes, patchwork, dzinsowa sukienka, denim dress

szycie, sewing, szycie ubran, making clothes, patchwork, dzinsowa sukienka, denim dress

patchworkowa koszula Isabel Marnat - style.com

