Tagi

, , , , , , , , ,

English: I made this statement necklace last weekend and I think it’s great. I used natural coral in different shapes and colours and colourful howlit. It’s rather heavy but don’t worry I can wear it without breaking my neck. 

Polish: Mega naszyjnik w kolorze czerwonym wykonałam z naturalnych korali o różnych kształtach i odcieniach do których dodałam trochę wielobarwnego howlitu. Zapięcie – duży karabińczyk plus koluszko. Wszystkie sznurki na wszelki wypadek nawleczone są na podwójną nić bo naszyjnik trochę waży, to fakt, ale dziś miałam go na sobie przez cały dzień w pracy i bynajmniej nie nadwyrężył mi szyi więc jest ok. Dodam jeszcze, że zaczęłam prace nad drugim naszyjnikiem z kamieni utrzymanym w tonacji fioletowo-czarno-szarej a wszystkie materiały do wyrobu w/w naszyjników kupiłam na Allegro.

bizuteria handmade, bizuteria recznie robiona, duzy naszyjnik, handmade jewellery, robienie bizuterii, statement necklace

bizuteria handmade, bizuteria recznie robiona, duzy naszyjnik, handmade jewellery, robienie bizuterii, statement necklace

