Tagi

, , , , , , , , ,

English: New funnel scarves for the New Year. All the best in 2012!

Polish: Bardzo mnie cieszy pozytywny odzew na moje porady jak nauczyć się szyc na maszynie :). Trzymam kciuki za wszystkich chcących rozpocząć naukę szycia! Gdybyście mieli jeszcze jakieś pytania odnośnie szycia na maszynie albo w ogóle szycia i handmade to napiszcie do mnie a ja postaram się odpowiedzieć na nie w najbliższej przyszłości.

A dziś szybciutko – nowe kominy na Nowy Rok. Ich szycie rozpoczęłam w … listopadzie. I jeszcze życzę Wam wszystkiego naj naj NAJ w 2012!!!

komin, making clothes, sewing, szalik komin, szycie, szycie ubrań, funnel scarf, handmade

all photos by podwiatr

komin, making clothes, sewing, szalik komin, szycie, szycie ubrań, funnel scarf, handmade

granatowa boucle + dzianina

komin, making clothes, sewing, szalik komin, szycie, szycie ubrań, funnel scarf, handmade

morski komin z tweedu + turkusowa bawełna w kwiatki i niebieskie guziki

komin, making clothes, sewing, szalik komin, szycie, szycie ubrań, funnel scarf, handmade

wełniany komin w kartkę + kobaltowa podszewka i duże czarne guziki

komin, making clothes, sewing, szalik komin, szycie, szycie ubrań, funnel scarf, handmade

granatowy dzianinowy komin z wielkimi guzikami

