Tagi

, , , , , , , , ,

English: Today I want to share with you my sewing plan for the upcoming days. I plan on sewing 2 dresses. I’ve already cut the first one – it’s made of violet mixed fabric, it’s gonna have long sleeves, high neckline and office-appropriate shape. The second one will be a spring dress made of beautiful fuchsia viscose. I got both these fabrics as a birthday present last year.

Polish: Moje tegoroczne styczniowe szycie to głównie szycie sukienek. Na pierwszy ogień poszło szycie sukienki z długimi rękawami i zakładkami w dekolcie wg wykroju z Burdy 11/2008. Sukienkę skroiłam z pięknego fioletowego miksu ubraniowego, który dostałam na urodziny w minionym roku. Materiał w ogóle się nie gniecie ale za to strasznie się strzępi, ale ponieważ słynę z oszczędnego krojenia :) zostało mi jeszcze dość materiału na spódnicę albo na 2 wielkie kominy.

szycie, szycie ubran, szycie sukienki, sukienka, wykroje burda, sewing, burda patterns, handmade

szycie, szycie ubran, szycie sukienki, sukienka, wykroje burda, sewing, burda patterns, handmade

zbliżenie na fakturę materiału

Następnie planuję uszyć sukienkę z pięknej fuksjowej wiskozy (również prezent urodzinowy) wg wykroju z Burdy 10/2011. Jeszcze się nie zdecydowałam czy zrobię midi z długimi rękawami (wersja niewątpliwie bardziej praktyczna) czy też długą z krótkimi rękawami (wersja bardziej efektowna). Niemniej jednak musi być to zawiązywana sukienka portfelowa gdyż w całym Szczecinie nie znalazłam długiego zamka błyskawicznego w odpowiednim kolorze.

szycie, szycie ubran, szycie sukienki, sukienka, wykroje burda, sewing, burda patterns, handmade

sukienka 122 z Burdy 10/2011, burdastyle.de

sukienka 123B z Burdy 10/2011, burdastyle.de