Tagi

, , , , , , ,

English: Crocheting isn’t really my cup of tee but I managed to crochet this funnel scarf. It’s huge (190x39cm) and it can by worn wrapped 2 or even 3 times around my neck. Plus it’s superwarm which is a bonus considering the weather.

Polish: Dawno dawno temu za górami, za lasami, nad brzegiem błękitnego morza * żyła sobie piękna kruczowłosa królewna, która strasznie marzła zimą i postanowiła zrobić sobie ciepły sweter. Nakupiła włóczek, pożyczyła wielką księgę o ręcznych robótkach i rozpoczęła dzierganie. Mijały tygodnie, książę na wojnie do domu nie wracał, aż pewnego dnia królewna stwierdziła, że jej sweter wcale nie jest taki fajny **. „O nie” wykrzyknęła kruczowłosa królewna i pobiegła do wiedzmy po zatrute jabłko…

Sami wiecie, że w każdej bajce tkwi ziarenko prawdy. Istotnie zakupiłam tę włóczkę rok temu i zaczęłam robić z niej sweter ale potem wszystko sprułam i rzuciłam w kat. Odkryłam ją ponownie z niejakim zdumieniem dopiero podczas pamiętnej Operacji Robal i postanowiłam zrobić z niej szalik (albo i 2) ale ostatecznie stanęło na kominie. Jest inny niż wszystkie dotychczasowe bo zrobiony na szydełku :). Początkowo chciałam zrobić komin na drutach ale po licznych próbkach (żadna mi się nie podobała) przerzuciłam się na szydełko.

Wymiary komina to 190cm w obwodzie i 39cm wysokości więc jest naprawdę WIELKI. Można go zamotać 2 albo 3 razy wkoło szyi albo nosić „na płasko” pod kurtką jako szalik.

*to przecież oczywiste, ze Szczecin leży nad morzem ;)
**bez warkoczy, bez ażurów, bez fikuśnych wzorów, buuu

jak zrobić komin, robienie na szydełku, blog o szyciu, komin, szalik komin, handmade

komin zamotany 2 razy

jak zrobić komin, robienie na szydełku, blog o szyciu, komin, szalik komin, handmade

komin zamotany 3 razy

jak zrobić komin, robienie na szydełku, blog o szyciu, komin, szalik komin, handmade

zbliżenie na paski