Tagi

, , , , , , , ,

English: Last December I wanted to make some tilda mice (X-mas gift) so I decided to cut grey trousers that I had never really worn. But cutting trousers to make a mouse or two seemed quite ridiculous so I also made a grey skirt out of them. The skirt was mostly inspired by an outfit of Reese Witherspoon that you can see at the bottom of the post. To be honest, I don’t like RW and I can’t remember watching a movie with her ‚coz I generally hate rom coms. What’s more I never wear grey as I find it very boring but somehow the RW’s outfit looked for me like a perfect option to wear at the office – simple but chic. So, I ended up with this skirt. I had to forsake the pockets due to the lack of the fabric – I needed it for my tildamice. Now I only have to wait for the spring.

Polish: Pewnego grudniowego wieczoru opanowała mnie silna potrzeba uszycia tildowej myszy. W celu uszycia myszy postanowiłam pociąć szare garniturowe spodnie, których i tak nigdy nie nosiłam. Niemniej jednak pocięcie spodni żeby uszyć mysz wydawało mi się trochę szalone więc za jednym zamachem postanowiłam uszyć z nich spódnicę podobną do tej, którą miała na sobie Reese Witherspoon. Bądźmy szczerzy – nie przepadam za RW i nie przypominam sobie abym widziała jakikolwiek film z jej udziałem bo nie trawię komedii romantycznych. Ponadto nie przepadam za szarym kolorem (nuuuudaaaa, gorszy jest tylko beżowy – bleee) ale… strój RW wydał mi się świetnym zestawem do pracy – prosty i elegancki.

Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Uszyłam mini spódnicę o linii A trochę dłuższą niż ma RW – wszak w pracy trzeba wyglądać nobliwie. (Wykrój na taką spódnicę znajdziecie w co drugiej Burdzie więc nie będę wyszukiwać konkretnego numeru.) Musiałam jednak zrezygnować z kieszeni bo potrzebowałam materiału aby uszyć mysz. Teraz tylko czekam na wiosnę aby móc wyjść na ulicę w balerinach :).

PS. Jeśli zastanawiacie się czy przegapiliście w/w mysz tilda to sprawa wygląda tak – CIĄGLE CZEKAM NA ZDJĘCIA MYSZY! Halo! Ile można???

szycie, blog o szyciu, szycie ubrań, spódnica, szycie spódnicy, sewing, skirt

moja szara spódnica

inspirujący strój RW - tfs.com