Tagi

, , , , , , , , ,

English: As someone wrote the other day „the temperature in Poland is between What The Fuck and Kill Me Now”. So I sit at home and sew. And here is the dress I made last weekend. I found a pattern for it in Burda 11/2008.

Polish: Ktoś sprytnie podsumował, że temperatury w Polsce oscylują ostatnio pomiędzy „What The Fuck a Kill Me Now” wobec tego przez cały weekend nie wystawiałam nosa z domu. Upiekłam „Czekoladowe ciasto z suszoną śliwką i brandy”, wypiłam mnóstwo herbaty z rumem i zdołałam skończyć poniższą sukienkę (wykrój z Burdy 11/2008). Poprawek było tyle, że nawet nie chce mi się o tym pisać.

blog o szyciu, burda patterns, handmade, sewing, sukienka, szycie, szycie sukienki, szycie ubrań, wykroje Burda, zimowa sukienka

blog o szyciu, burda patterns, handmade, sewing, sukienka, szycie, szycie sukienki, szycie ubrań, wykroje Burda, zimowa sukienka