Tagi

, , , , , , ,

English: After I managed to crochet one funnel scarf successfully I decided to make another one to use up all the yarn. I used a similar colour palette but this time I added some grey.

Polish: Aby wykończyć mój zapas włóczek zrobiłam na szydełku kolejny wielki komin. Kolory podobne do pierwszego komina ale tym razem dołożyłam trochę szarego. Dodam jeszcze, że wczoraj zaczęłam mitenki z reszty stalowoniebieskiej włóczki jaka została mi po kominach więc będą idealnie pasować.

Ostatnio któraś czytelniczka pytała mnie ile włóczki potrzeba na taki wielki komin. Około 400g czyli 4 motki. Oba kominy robiłam z włóczki akrylowej o wdzięcznej nazwie „Kotek”. Na poniższy komin zużyłam:

– 150g stalowoniebieskiego,

– 100g szarego,

– 100g kobaltowego,

– jakieś 20g granatowego (miałam resztkę).

blog o szyciu, crocheting, funnel scarf, handmade, jak zrobić komin, komin, robienie na szydełku, szalik komin

blog o szyciu, crocheting, funnel scarf, handmade, jak zrobić komin, komin, robienie na szydełku, szalik komin

blog o szyciu, crocheting, funnel scarf, handmade, jak zrobić komin, komin, robienie na szydełku, szalik komin

porównanie pasków :) 

Ponadto na własnej skórze przekonałam się dlaczego większość blogerów pozwala na udział w konkursach tylko i wyłącznie innym blogerom. Z powodu problemów z namierzeniem zwyciężczyni a także jak się później okazało – niespełnienia wymogów Candy jestem zmuszona wylosować inną osobę, która zgarnie zestaw materiałów. Jest to uczestniczka nr 15 czyli Jenny czyli Joanna Plasun-Janista, którą proszę o jak najszybsze przesłanie danych.

szczęśliwy numerek 15

