Tagi

, , , , ,

English: Today I’d like to dwell a little on the HORRIBLE pants which are featured in the last issue of Burda (2/2012). I’m a huge fan of this magazine and its pattern but I don’t know any woman who would look good wearing sth like this. Huge bulk on the hips, huge bulk in the waist, the proportions are just BAD. To prove my point I have a picture of a supermodel Erin Wasson wearnig similar huge pants and even her supermodel superslim supertall phisique didn’t help. These pants are just BAD DESIGN which hurts my heart.

Polish: Kiedy Dorota pokazała mi jakie paskudne spodnie są w ostatnim numerze Burdy (2/2012) nie mogłam uwierzyć moim oczom. Oto nasze przemyślenia na ich temat:

– moja matka takie nosiła w latach 90tych (Dor);

– moja matka prędzej by padła niż założyła na siebie coś takiego (ja);

– FATALNE proporcje (ja);

– i w pasie pogrubiają i w biodrach pogrubiają a do tego nogawki skracają nogi (unisono);

– nie znam żadnej kobiety, która będzie w czymś takim korzystnie wyglądała (ja);

– no może jakaś modelka 180cm wzrostu i 50kg wagi (Dor) np Giselle Bunchen (ja).

A 2 dni później znalazłam w sieci zdjęcie supermodelki Erin Wasson w podobnych paskudach i wcale nie wyglądała w nich dobrze. Ale ale… postanowiłam szybko zasięgnąć męskiej opinii i pokazałam zdjęcie M, mojemu koledze z pracy.

– Ło matko jakie paskudne gacie – powiedział M.

– M, to jest zdjęcie amerykańskiej supermodelki zrobione pomiędzy pokazami mody! – wyjaśniłam.

– Żartujesz sobie? Wygląda jak jakaś bezdomna. A te buty to chyba ze śmietnika wytargała.

Czyli nie jestem osamotniona w moich odczuciach. Przypomniał mi się też wywiad z Tomem Fordem, w którym powiedział, że cała tajemnica jego sukcesu polega na tym, że robi ubrania dobrze leżące w biodrach bo przecież nikt nie chce wyglądać grubo w tym miejscu. Kto jak kto ale Tom Ford zna się na rzeczy!

Czas na zdjęcia owych spodni, wszystkie występują w kilku wariacjach i możecie je sobie obejrzeć TUTAJ. Nie wiem jakim cudem znalazły się one obok tych wszystkich eleganckich sukienek i przeuroczych modeli dziecięcych? Zawsze lojalnie bronię Burdy i jej wykrojów ale SORRY nie tym razem.

zakładki + falbana w pasie, wiszący krok + workowate nogawki o długości 3/4 czyli spodnie dla klauna cyrkowego

zakładki w pasie, zwężane nogawki, wielkie workowate uda + kieszenie boczne czyli najgorsza czkawka po latach 80tych EVER

Erin Wasson podczas New York Fashion Week 2012

Wikipedia: 7923 Chyba (1983 WJ) is a main-belt asteroid discovered on November 28, 1983 by E. Bowell at the Anderson Mesa Station of the Lowell Observatory.