Tagi

, , , , , , , , ,

English: I started making two spring/summer tops using an old pattern from Burda 8/2009. The first one is made of aqua satin and the other one was cut out of an old cotton dress that I hadn’t worn in ages. I’m recycling, you know.

Polish: Paryski top z Burdy 8/2009 był na mojej liście „do uszycia” od zawsze i w końcu nadeszła jego chwila. Skroiłam go z przepięknej morskiej satyny, która ma prawie 30 lat. Moja matka miała z niej uszytą sukienkę sylwestrową w latach 80tych, a pozostały materiał zalegający w maminym pudle z materiałami wybłagałam będąc jeszcze w liceum. Niektóre rzeczy muszą po prostu swoje odleżeć :).

Drugi top wycięłam z pasiastej bawełnianej sukienki, której od dawna nie nosiłam. Niestety ponieważ jest to materiał z odzysku musiałam zmodyfikować zapięcie i skroić inną falbanę bo na oryginalną by mi nie wystarczyło.

OK, to teraz lecę to wszystko poszyć na maszynie!

szycie, szycie na maszynie, szycie ubrań, elegancki top, satynowy top, wykroje Burda

satynowy top

szycie, szycie na maszynie, szycie ubrań, elegancki top, satynowy top, wykroje Burda

pasiasty top

szycie, szycie na maszynie, szycie ubrań, elegancki top, satynowy top, wykroje Burda

tak ma wyglądać top po uszyciu - burdastyle.de

