Tagi

, , , , , , , , ,

English: I’d like to boast a little about the supercool fabrics which I’ve thrifted recently. The fabrics in the first photo are destigned for my summer wear and the ones in the second photo are for some new bags.

Polish: W końcu udało mi się zrobić w miarę przyzwoite zdjęcia moim nowym wiosennym tkaninom. Wszystkie kupiłam w SH, uwierzycie? Jedynie żółta bawełna pochodzi z innego źródła i jest to prezent od Czytelniczki, którą pragnę tutaj serdecznie pozdrowić!!!

Jestem niesamowicie zdumiona moim fartem bo od kiedy zaczęłam intensywnie szyć bardzo BARDZO rzadko chodzę „na łowy”. Za wszystko zapłaciłam 20 zł :).

blog o szyciu, cool fabrics, fajne materiały, sewing, szycie, szycie ubrań, textiles, tkaniny, vintage

materiały na ubrania

Od lewej:

– turkusowa cienka wełna – na sukienkę,

– sztuczny jedwab albo jakiś miks w orientalne esy floresy – na top lub tunikę,

– różowa cienka wełna – kupiona z myślą o mojej chrześnicy Alicji,

– bawełna w kwiaty – na sukienkę,

– bawełna w drobną łączkę – na sukienkę dla mnie albo dla Alicji,

– żółta gruba bawełna – miała być na sukienkę ale chyba uszyję z niej torbę.

blog o szyciu, cool fabrics, fajne materiały, sewing, szycie, szycie ubrań, textiles, tkaniny, vintage

materiały na torby + pomarańczowy batyst z Allegro na podszewkę (po lewej)

blog o szyciu, cool fabrics, fajne materiały, sewing, szycie, szycie ubrań, textiles, tkaniny, vintage

zbliżenie na tkaninę z „kuchnią włoską” – IMHO jest bardzo fajna

