Tagi

, , , , , , , , , , ,

English: Here you go – I finished the first one of my spring tops. But I’ll tell you one thing – satin is a real bitch to photograph. Lesson learnt!

Polish: Tak wygląda gotowy paryski top uszyty według wykroju z Burdy 8/2009. Poradziłam sobie bez overlocka – najpierw podwinęłam falbanę ręcznie, zaprasowałam, a potem poszyłam zygzakiem 3,5 x 1,5. Niemniej jednak coraz bardziej dojrzewam do kupna jakiegoś overlocka bo jego brak zaczyna ograniczać moje szycie ubrań.

BTW, nie sądziłam też, że tak ciężko fotografuje się satynę! W realu błysk materiału jest bardzo dyskretny i top spokojnie można nosić np do pracy.

szycie, szycie ubran, szycie na maszynie, top, sewing, making clothes, wykroje Burda

szycie, szycie ubran, szycie na maszynie, top, sewing, making clothes, wykroje Burda

dla porównania – top bez paska