Tagi

, , , , , , ,

English: A few days ago I found a hilarious picture on Facebook which inspired me to identify all of my Projects Half Done. Normaly they are hidden in the darkest corners of my drawers or in some old dusted boxes with fabrics in my stash.

All in all, it’s not as bad as I expected. I found 9 bags (!), a pair of jeans, a halterneck summer dress, a summer dress and 7 funnel scarves plus the three skirts that I’m currently working on. 23 PhDs – not bad :). How many PhDs have you got?

Polish: Kilka dni temu zobaczyłam na Facebooku zabawny obrazek, który zainspirował mnie do odszukania moich wszystkich PhDs. /Dla nieznających angielskiego – PhD normalnie oznacza doktorat, a tutaj jest to rozszyfrowane jako projekt w połowie ukończony./

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, sewing, making clothes

Nie jest tak źle jak się tego obawiałam. Inspekcja wykazała, że mam na stanie:

– 9 (!) eko toreb na zakupy – na swoje usprawiedliwienie napiszę, że zawsze gdy kolejne materiały nie mieszczą mi się w szufladach, wybieram te, których mam najmniej i wycinam z nich eko torby ale jak widać szycie toreb idzie mi znacznie wolniej niż krojenie,

– dżinsy z szerokimi nogawkami – tydzień po ich skrojeniu kupiłam sobie 2 idealne pary w jednej z sieciówek,

– dżinsowa sukienka z amerykańskim dekoltem, częściowo zszyta – nie będę już szyć tej sukienki bo przestała mi się podobać i zamierzam pociąć ją na coś innego,

– sukienka w kropki – wykrój miał błędy w konstrukcji a ja nie mam pomysłu jak je poprawić,

– 7 szalików kominów, skrojonych i sfastrygowanych z podobieranymi guzikami – zima się skończyła więc szycie kominów leży odłogiem.

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, sewing, making clothes

od dołu – torby, dżinsy, sukienka, druga sukienka, 7 kominów

Do tej listy należałoby jeszcze doliczyć trzy spódnice, nad którymi obecnie pracuję:

– minispódnica z plisami i kieszeniami skrojona z reszty TEGO materiału,

– spódnica baletnicy dla mnie,

– spódnica baletnicy dla Alicji.

A ile PHD znajdzie się w Waszych domach??? Przebijecie mnie? :)

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, sewing, making clothes

trzy spódnice

 

