Tagi

, , , , , , , , , ,

English: Last week I made a lot of stuff. I reduced my list of PHDs a lot and finished off new bags and funnel scarves for Cekinada fashion fair. Check out the photos below! I also made a huge selection in my closet so you can expect many fashion recycling posts in the nearest future.

Polish: W ubiegłym tygodniu uszyłam masę rzeczy z myślą o Cekinadzie i dzięki temu zredukowałam moją listę PHD o jakieś 75%. Przy okazji zrobiłam też wielkie porządki w garderobie i w następnych tygodniach możecie się spodziewać kilku postów w z przeróbkami ubrań.

A oto rezultat mojego zeszłotygodniowego szycia  – nowe eko torby na zakupy i kominy. (Kto zagląda na fanpage LONGREDTHREAD na Facebooku tez zapewne już je widział.) Część z nich można kupić na mojej Pakamerze.

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, sewing, making clothes, eko torba, torba na zakupy,

brązowo-beżowy pasiak z batikowa podszewką w kwiaty

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, sewing, making clothes, eko torba, torba na zakupy

w kolorowe kwiaty z czekoladową podszewką

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, sewing, making clothes, eko torba, torba na zakupy

w ptaszki i wisienki z czerwoną podszewką – SPRZEDANA

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, sewing, making clothes, eko torba,

niebieski pasiak z turkusową podszewką – SPRZEDANA

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, komin, sewing, funnel scarf,

marynarski – SPRZEDANY

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, komin, sewing, funnel scarf,

z elektryzującą różowo-turkusową podszewką

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, komin, sewing, funnel scarf,

jasny kwiatowy kominek – SPRZEDANY

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, komin, sewing, funnel scarf,

kratka + pepitka

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, handmade, komin, sewing, funnel scarf,

granatowy boucle z wielkimi guzikami

Uszyłam też niebieską spódniczkę baletnicy, a w tym tygodniu chciałabym w końcu skończyć szycie retro sukienki w groszki oraz ostatniej ze spódnic z listy PHD – obie te rzeczy są w połowie uszyte – ale najpierw muszę… po prostu odpocząć :).

Podsumowując, drugą edycję Cekinady uważam za baaaardzo udaną zwłaszcza ze względów towarzyskich. Spotkałam masę starych znajomych i  kilka moich czytelniczek, a poza tym poznałam Jolę, autorkę bloga o szyciu patchworków jolcinepasje.blogspot.com, która mieszka 5 minut drogi ode mnie! Kto by pomyślał. A na zakończenie kilka zdjęć z imprezy:

cekinada

wspólne stoisko moje i Magdy G.  :)

cekinada

filcowe torby Unikatury

cekinada

stoisko Oli i Magdy