Tagi

, , , , , , , , , ,

English: If you read my blog about sewing regularly you probably noticed that the pleated A-line skirt with side pockets from Burda 12/2011 is one of my favourite skirt patterns lately. So far I’ve used it as a bottom of 2 dresses – example no 1 and example nr 2. This time it’s only a skirt and by finishing it I completed sewing all of the skirts from my PHDs’ list – hurray!

As some of you may notice, I used the leftovers after making the blue 50′s inspired dress which I gave to my friend as a birthday gift (FYI – on her urgent request). I can tell you that I already cut a new skirt using this pattern. I got a beautiful floral cotton from my friend so stay tuned!

Polish: Ten kto czyta regularnie mój blog o szyciu ten wie, że przechodzę przez różne fazy i fascynacje. Poniższa minispódnica powstała na bazie mojego ostatnio ulubionego wykroju na spódnicę z plisami z Burdy 12/2011. Wykorzystałam go do tej pory 2 razy – w sukience w maziaje oraz w niebieskiej sukience w stylu lat 50tych, którą to podarowałam przyjaciółce w ramach prezentu urodzinowego /od razu wyjaśnię, że sama mnie o to poprosiła :)/. Z resztek materiału po owej sukience skroiłam właśnie tę oto spódnicę a ukończywszy jej szycie zredukowałam moją listę PHD do 4 rzeczy. Sukces!

BTW szykuje się kolejna wersja tej spódnicy z przepięknej kwiecistej bawełny, którą dostałam od Jolki.

blog o szyciu, spodnica, skirt, making clothes, sewing, szycie, szycie ubrań

blog o szyciu, spodnica, skirt, making clothes, sewing, szycie, szycie ubrań

zawsze chcecie zdjęć na „żywym modelu” więc prosze bardzo :)

blog o szyciu, spodnica, skirt, making clothes, sewing, szycie, szycie ubrań

dowód na istnienie kieszeni