Tagi

, , , , , , , ,

English: Well well well… it’s another floral retro dress. Let’s face the truth I have a retro phase now. I combined two Burda patterns this time. The bottom is a pleated skirt from Burda 12/2011 and the top is a part of a dress patern from Burda 9/2007. The fabric is a beautiful floral cotton.

I wrote some time ago that I exchanged some fabrics with Jola. This dress is cut of one of her fabrics – HERE you can see what else I got from her and HERE you can check what she got from me. In the last photo you can see what Jola’s already made of my stuff – ain’t it cute?

Polish: Spójrzmy prawdzie w oczy – tego lata na moim blogu o szyciu będzie masa retro sukienek i florali :). Wczoraj spędziłam pół dnia szukając retro inspiracji w sieci a potem skroiłam kolejną sukienkę w stylu lat 50tych z boskiej kwiecistej bawełny, którą dostałam niedawno od Joli. Dół skrojony wg mojego ulubionego wykroju na spódnicę z Burdy 12/2011 a góra sukienki to wykrój z Burdy 9/2007. Zaraz rozpocznę szycie na maszynie tylko jeszcze muszę polecieć po odpowiedni zamek do pasmanterii.

szycie, szycie ubran, szycie na maszynie, blog o szyciu, retro sukienka, sukienka lata 50te

skrojona sukienka

Pisałam niedawno, że wymieniłam się z Jolką na materiały. TUTAJ możecie zobaczyć wszystkie tkaniny, które przygotowałam dla Joli, a TUTAJ to co sama od niej dostałam :).

