Tagi

, , , , , , ,

English: Last week I made a huge reorganisation in my wardrobe and in my workshop as well. I looked through all the fabrics that I own. I chose the ones I’m gonna use in the nearest future and I hid the ones I don’t need right now. Below you can see the fabrics which are now nicely put in the drawers in my workshop.

What’s more I’ve already started thinking about the new season. I think I’ll be waring lots of black and baroque’s inspired prints in fall and winter.

Polish: Po porządkach w szafie nadszedł czas na porządki w pracowni. Kilka dni temu dokładnie przejrzałam wszystkie moje tkaniny wybierając te, które mogą mi się przydać w najbliższym czasie. Resztę spakowałam w worki próżniowe i obecnie leżakują w kartonach na pawlaczu.

Poza tym czuję, że kończy się moja 2-letnia faza fascynacji stylem retro. Znowu zaczyna mi się podobać czerń – czyżby przesyt po szalonych letnich floralach? Przeglądając prognozy trendów na nadchodzący sezon spodobał mi się trend barokowy i obecnie poszukuję ciekawych tkanin w złote i srebrne ornamenty. Niestety po dokładnym przeszukaniu allegro i tkaniny.net nie znalazłam nic interesującego. Jedynie w lokalnym SH szczęście uśmiechnęło się do mnie i kupiłam odlotowy materiał na spódnicę.

PS. Gdyby ktoś z czytelników wiedział gdzie kupić fajne materiały z barokowymi printami BARDZO PROSZĘ  o cynk :).

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, fajne tkaniny, cool fabrics, sewing

baroque prints: butterflies – bought last year, fabric on the right – thrifted
printy: motyle – kupione w zeszłym roku na allegro, tkanina z kolorowymi ornamentami – SH

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, fajne tkaniny, cool fabrics, sewing

baroque prints: butterflies – bought last year, fabric on the right – thrifted
printy: motyle – kupione w zeszłym roku na allegro, tkanina z kolorowymi ornamentami – SH

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, fajne tkaniny, cool fabrics, sewing

fall/winter fabrics
tkaniny jesienno-zimowe

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, fajne tkaniny, cool fabrics, sewing

bags’ fabrics + lining
tkaniny torebkowe + podszewki

blog o szyciu, szycie, szycie ubran, ubrania handmade, fajne tkaniny, cool fabrics, sewing

light fabrics for tops
lekkie tkaniny na topy i bluzki

Dolce Gabbana fall/winter 2012

Dolce Gabbana fall/winter 2012