Tagi

, , , , , , , , ,

English: The answear to the question asked in the previous post is A FUNNEL SCARF!

This light scarf is made of slightly glitery jersey cut out of the dress that left after the last swap party I had attended in August. It’s perfect for sunny autumn days which we have now in Poland. However everybody knows that winter will come sooner or later so I’ve already started knitting a warm supersize scarf. I’ll be waiting fully prepared.

Polish: Oto odpowiedź na zagadkę z poprzedniego posta – szyłam KOMIN. Sylwia jako pierwsza odgadła, że chodzi o komin i w związku z tym otrzyma ode mnie nagrodę niespodziankę. Kochana, wyślij mi swój adres!

Komin powstał w wyniku recyklingu dzianinowej sukienki, która pozostała mi po ostatnim swap party. Jak widać na zdjęciach dzianina jest lekko brokatowa więc fajnie nadaje się do ożywienia licznych granatowych sukienek, które posiadam w swojej kolekcji. (Kto czyta mojego bloga regularnie ten zapewne pamięta moje szokujące odkrycie  po ostatnich porządkach w szafie.)

Jakieś 2 tygodnie temu zaczęłam robić dzianinowy komin na drutach z szaro-czarnej melanżowej włóczki, która również pochodzi z odzysku a konkretnie ze sprutego swetra mojej mamy zatem mamy kolejny recykling. Jak widać tym razem robię komin na drutach z żyłką ale zapewne niedługo wszystkie druty pójdą w odstawkę bo teraz mam własną maszynę dziewiarską.

szycie, szycie ubrań, komin, szalik komin, blog o szyciu, komin handmade, sewing

BEFORE

szycie, szycie ubrań, komin, szalik komin, blog o szyciu, komin handmade, sewing

AFTER

szycie, szycie ubrań, komin, szalik komin, blog o szyciu, komin handmade, sewing

AFTER – lepszy widok na guziki :)

szycie, szycie ubrań, komin, szalik komin, blog o szyciu, komin handmade, sewing

SZARY DZIANINOWY KOMIN XXL – jestem gdzieś w połowie roboty :)

