Tagi

, , , , , , , , , ,

English: Being super busy at work I haven’t had much time for sewing recently but I managed to start working on a new dress from Burda 8/2012. It’s going to be a cashmere winter dress in a lovely bright blue colour. I also got two books about using my knitting machine from one of my readers so you can expect I’ll knit something supercool in the nearest future.

Polish: W końcu zabrałam się za przeuroczą sukienkę z sierpniowej Burdy 2012, na którą ostrzyłam sobie zębiska od kiedy tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach na niemieckiej stronie – czyli gdzieś od czerwca. Tak tak, wiem, że poślizg w szyciu mam niemały ale ostatnio bardzo pochłaniają mnie inne sprawy. Niemniej jednak staram się codziennie postować na blogowym fanpage na Facebooku oraz moim Pinterest – zapraszam serdecznie!

Najpierw planowałam uszyć tę sukienkę z czarnego miksu wiskozowego ale ze względu na moje opóźnienia szyciowe postanowiłam wykorzystać przepiękny niebieski kaszmir kostiumowy dzięki czemu będę mieć ciepłą sukienkę zimową, która przyda mi się za miesiąc – dwa. Materiał jest ciepły, mięciutki i w ogóle się nie strzępi ale ku mojemu ogromnemu zdziwieniu GRYZIE :(. Zatem będę zmuszona dodać podszewkę. Niezbyt mnie to cieszy bo sukienka na podszewce to podwójna robota ale cóż zrobić.

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, ubrania handmade, kaszmirowa sukienka, wykroje Burda

żarowiaście niebieski kaszmir kostiumowy

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, ubrania handmade, kaszmirowa sukienka, wykroj

urocza sukienka z okładki sierpniowej Burdy

Poza tym chciałam pokazać jaki fajny prezent dostałam od jednej z czytelniczek – dwie książki o dzierganiu na maszynie dziewiarskiej. Cieszę się z nich jak głupia i czytam je do poduszki :) w związku z czym po weekendzie rozpocznę maszynowe eksperymenty.

PS. Aniu i Sylwio – Wasze przesyłki wyruszą po weekendzie!

dzierganie, maszyna dziewiarska, knitting, ksiazka o dzierganiu

dzierganie, maszyna dziewiarska, knitting, ksiazka o dzierganiu

 

