Tagi

, , , , , , , ,

English: The good news is I’ve cut 4 skirts this weekend. However, the bad news is that my sewing machine broke for the first time :( and I had to give it repaired. So, keeping my fingers crossed, let’s have a look at the aforementioned skirts.

Number 1 – a navy blue pancil skirt with back pleats and lining – Burda 9/2008.

Number 2 – a blue classic pencil skirt – some old Burda pattern.

Number 3 – a bright blue A-line miniskirt with pockets and lining – my own pattern.

Number 4 – a two-toned denim pencil skirt – pattern no 121 from Burda 9/2012 with my adjustments.

I hope I will get my sewing machine back ASAP…

 

Polish: Mam dla Was dwie wiadomości – jedną dobrą, drugą złą. Od której zacząć? Zacznę od dobrej – skroiłam 4 spódnice. Teraz zła wiadomość – moja maszyna do szycia zepsuła się po raz pierwszy :( i musiałam ją oddać do naprawy. Oczywiście, gwarancja skończyła się pół roku temu. Ale nie popadajmy w ponury nastrój, lepiej pooglądajmy co skroiłam.

Szycie spódnic na jesień zaplanowałam zaraz po zrobieniu pamiętnych porządków w garderobie. Oto one:

1. Granatowa spódnica ołówkowa na podszewce, z plisami z tyłu – Burda 9/2008, granatowa tkanina garniturowa.

2. Niebieska melanżowa spódnica ołówkowa – jakiś stary wykrój z Burdy, skrojona z resztek pozostałych po uszyciu TAMTEJ sukienki. Zamierzam ponabijać ją ćwiekami :).

3. Turkusowa minispódnica o linii A, z kieszonkami z przodu, na podszewce – skrojona na oko z resztek pozostałych po uszyciu TAMTEJ kaszmirowej sukienki.

4. Dwukolorowa dżinsowa spódnica ołówkowa z cięciami a’la Stella McCartney – przerobiony wykrój na sukienkę nr 121 z Burdy 10/2012, skrojona z 2 starych par dżinsów.

Podsumowując, mam co szyć ale nie mam na czym…

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, szycie spodnicy, handmade clothes, sewing

spódnice na jesień – w trakcie szycia

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, szycie spodnicy, handmade clothes, sewing

1 – granatowa ołówkowa spódnica

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, szycie spodnicy, handmade clothes, sewing

2 – melanżowa ołówkowa spódnica

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, szycie spodnicy, handmade clothes, sewing

3 – turkusowa minispódnica

szycie, szycie ubran, blog o szyciu, szycie spodnicy, handmade clothes, sewing

4 – dżinsowa spódnica z cięciami