Tagi

, , , , , , , , , , ,

English: I made a snood out of … old tracksuit pants :). I never wore them, anyway. To make the snood more interesting I put 3 rows of cone studs on the sems.

BTW, I was listening to the radio on the other day and suddenly the female speaker of one of the biggest Polish radio station said that her New Year’s Resolution for 2013 was to learn how to sew. And I thought: „OMG, sewing is getting really popular nowadays”.

Polish: Uszyłam sobie dzianinowy komin tubę z … nienoszonych spodni dresowych. Spodnie zakupiłam jakieś 3 lata temu i miałam je na sobie ze 2 razy więc żadna strata. Na kominie naszyłam 3 rzędy ćwieków stożków więc wygląda teraz dosyć punkowo. Zdradzę Wam jeszcze, że obecnie pracuję nad znacznie większym i poważniejszym ćwiekowym projektem. Szczegóły – już wkrótce.

BTW, jadę w Sylwestra autem i słucham w Chilli Zet audycji i postanowieniach noworocznych. Nagle pani prowadząca mówi, że jej postanowieniem na 2013 jest – uwaga uwaga – NAUCZYĆ SIĘ SZYĆ NA MASZYNIE. Oh yeah! :) Moim postanowieniem na 2013 jest szyć więcej ubrań a mniej pierdółek i ogarnąć stertę moich PHD*.

A jakie są Wasze postanowienia noworoczne?

* PHD = projects half-done czyli rzeczy w połowie zrobione

snood, komin, tuba, szycie na maszynie, ćwieki stożki, cone studs

mój komin z ćwiekami

Aby powiększyć zdjęcia w poniższej galerii wystarczy na nie kliknąć :)