Tagi

, , , , , , , , ,

English: Another snood, which was knitted last week. It soft and warm and not too big: 35cm x 70 cm. I used rest of the wool which I had bought to make that XXL snood.

Polish: Niczego nowego ostatnio nie uszyłam ale udało mi się zrobić komin na drutach. Kominek ma kształt tuby i wykonałam go z melanżowej szaro-czarnej włóczki pozostałej po zrobieniu komina XXL. Tym razem poszło błyskawicznie bo robiłam samymi prawymi oczkami na zwykłych okrągłych drutach numer 7 i zajęło mi to trzy zimowe wieczory. Ponieważ zawsze mnie pytacie o wymiary moich kominów to od razu je podam: 35cm wysokości i ok 70cm w obwodzie.

BTW dziś w Szczecinie +10 stopni więc zamiast dyżurnego zestawu puchówka i zimowe buty z membraną mogłam założyć zwykły płaszcz i kalosze ^.^ Byle do wiosny, drodzy Czytelnicy, byle do wiosny. Mam do wykończenia jeszcze jedną zimową sukienkę, a potem zamierzam już szyć same wiosenne rzeczy.

funnel scarf, knitting, komin, komin handmade, komin na drutach, szalik komin, szycie ubrań, ubrania handmade, snood

komin noszę wywinięty…

funnel scarf, knitting, komin, komin handmade, komin na drutach, szalik komin, szycie ubrań, ubrania handmade, snood

…albo zmarszczony

funnel scarf, knitting, komin, komin handmade, komin na drutach, szalik komin, szycie ubrań, ubrania handmade, snood

zbliżenie na melanżową włóczkę