Tagi

, , , , , , , , , , ,

English: Have a look at the things I bought for the upcoming spring! Fabrics, big cequins which look like fish scale and some colourful wool. I also bought online three kinds of lovely jersey but I’m still waiting for the delivery. I’ll finally have some free time for sewing this weekend so stay tuned!

Polish: Nie miałam ostatnio zbyt wiele czasu na szycie ale kupiłam parę fajnych rzeczy z myślą o szyciu ubrań na wiosnę. Kilka tkanin: biało-czarna kratka, dżins w paski, prześliczny amarantowy miks na sukienkę i miętowa wiskoza na jakiś zwiewny top, a do tego paczka cekinów wyglądających jak rybia łuska. Ponadto zakupiłam eksperymentalnie 3 dzianiny na Allegro i mam nadzieję, że zdołam je uszyć bez większej traumy. W ten weekend będę mieć w końcu wolny czas na szycie więc niedługo możecie spodziewać się jakichś nowości.

blog o szyciu, cool fabrics, sewing, szycie na maszynie, szycie ubrań, tkaniny, fajne włóczki

blog o szyciu, cool fabrics, sewing, szycie na maszynie, szycie ubrań, cekiny rybia łuska, cequins fish scale

Poza tym kupiłam parę ładnych włóczek w SH za szokującą cenę 3,60. Chcę z nich zrobić taki wielki komin na szydełku. Kilka z Was pytało w mailach i na Facebooku co z moją maszyną dziewiarską. Otóż dzięki uczynnej Czytelniczce, która podarowała mi 2 książki o pracy z dzianinami umiem nawlec włóczkę i zrobić prosty ścieg i na razie to wszystko. Praca z maszyną wymaga rozłożenia jej na dużym stole (a w moim przypadku – na blacie do krojenia) i skupienia się wyłącznie na pracy. Nie jest to tak fajne jak robienie na drutach na kanapie pod kocykiem podczas oglądania „The Good Wife” i popijania herbaty z rumem. Póki co zdecydowanie wygrywa u mnie opcja z kanapą i herbatką…

blog o szyciu, cool fabrics, sewing, szycie na maszynie, szycie ubrań, tkaniny, fajne włóczki