Tagi

, , , , , , , , , ,

English: It’s my second take on a pattern from Burda 6/2011. The dress is made of the same blue mixed textile with a little bit of lycra which I had used for my retro dress with a peter pan collar. This time I added 2 side pockets cut out of a blue checked fabric. I think this dress pattern will become one of my favourite ones. The silhouette is very flattering and the sewing goes really fast.

Polish: Moje kolejne podejście do minisukienki z marszczeniami przy dekolcie (Burda 6/2011). Tym razem uszyłam ją z tej samej niebieskiej tkaniny z dodatkiem streczu co moją retro sukienkę z kołnierzykiem bebe. W obu bocznych szwach dodałam kieszenie, które skroiłam z bawełny biało-granatową kratkę.

Coś tak czuję, że ten wykrój stanie się jednym z moich ulubionych. Fason sukienki wygląda korzystnie na różnych figurach, można ją nosić na T-shirt z długim rękawem, z paskiem albo i bez. Samą kieckę szyje się bardzo szybko i bezproblemowo. Polecam z całego serca :).

blog o szyciu, Burda sewing patterns, minisukienka, handmade clothes, making clothes, sewing, szycie na maszynie, szycie ubrań, wykroje Burda

przód

blog o szyciu, Burda sewing patterns, minisukienka, handmade clothes, making clothes, sewing, szycie na maszynie, szycie ubrań, wykroje Burda

boczne kieszenie

blog o szyciu, Burda sewing patterns, minisukienka, handmade clothes, making clothes, sewing, szycie na maszynie, szycie ubrań, wykroje Burda

tył