Tagi

, , , , , , , , ,

English: I bought new fabrics yet again. AND THEN I needed to make room for them in my fabric cupboard so I decided to make new grocery bags in order to gain some space in the drawers and some coins in my purse. I’m telling you – I buy fabrics much quicker than I sew.

What’s more, I conducted an investigation which proved that in the 90s Burda used to print special issues with gentelmen’s patterns only! I proudly present to you one of such issues from 1994 – don’t even tell me that men’s fashion doesn’t change! Would you let your man wear these clothes NOW? I dare say you wouldn’t.

Polish: Nakupowałam nowych materiałów, biję się w piersi. I powstał problem – gdzie je upchnąć? Komoda na materiały ledwo się domyka. Musiałam podjąć drastyczne kroki i aby upchnąć nowości wyciągnęłam trochę zapasów i skroiłam masę nowych eko toreb na zakupy. Może jak je uszyję i wystawię na mojej Pakamerze odzyskam choć trochę równowagę w portfelu? :) No cóż, zdecydowanie należę do tej grupy krawcowych, które kupują znacznie szybciej niż szyją.

tkaniny, szycie na maszynie, blog o szyciu

new fabrics / nowe materiały

torby handmade, szycie toreb, szycie na maszynie, blog o szyciu

cut out grocery bags / skrojone eko torby na zakupy

Poza tym, starszy śledczy LRT przeprowadziła dochodzenie, w wyniku którego dysponujemy niezbitymi dowodami na fakt, że kiedyś Burda wydawała w Polsce specjalne numery z modą męską! Poniżej prezentuję zdjęcia takiego specjalnego numeru z roku 1994, zdobyte dzięki mojej tajnej informatorce J.S.

męskie wykroje, wykroje krawieckie dla panów, wykroje burda, szycie na maszynie, blog o szyciu

„Mężczyzna Modny”, numer specjalny Burda 1994, cena – jedyne 75,000zł

męskie wykroje, wykroje krawieckie dla panów, wykroje burda, szycie na maszynie, blog o szyciu

ręcznie malowane krawaty – szałowe są

męskie wykroje, wykroje krawieckie dla panów, wykroje burda, szycie na maszynie, blog o szyciu

tak się nosili panowie w 1994 – ja byłam wtedy w podstawówce, a Wy?