Tagi

, , , , , , , , , ,

English: Eco friendly grocery bags, S/S 2013. 100% handmade!

Today I present just a few of them as I don’t want to bore you to death :). You can buy them via my Pakamera right now. I also plan to put some of them on my Etsy next week.

Polish: Eko torby na zakupy – edycja W/L 2013 :). Do nabycia na mojej Pakamerze. Dodam, że w zeszłym tygodniu uszyłam ich ponad 20 i jak tylko uporam się z obróbką zdjęć zaprezentuję resztę na blogu.

Połączenie kwiecistej i gładkiej czerwonej bawełny + czerwona podszewka:

blog o szyciu, eko torba, handmade bag, sewing, shopping bag, szycie, szycie na maszynie, torba na zakupy, torebka handmade

Gruba bawełna z IKEA w stylizowane astry, jabłka i węże + czerwona podszewka.

IMG_5282

Gruba bawełna w duże pastelowe peonie i inne kwiaty + tęczowa pasiasta podszewka.

IMG_5298

Ciemnofioletowa bawełna w białe kropeczki + piękna kwiecista podszewka.

IMG_5332

IMG_5279

Fioletowy skaj + słonecznie żółta podszewka. Szyłam na mojej Janome 423S zwykłą stopką i specjalną igłą do skóry.

IMG_5340

IMG_5330

Gruby dżins w kolorze ciemnogranatowym, dookoła obu uszu nabiłam małymi srebrnymi okrągłymi ćwiekami. Krawędzie torby obszyłam własnoręcznie zrobioną fioletową lamówką w białe kropeczki.

IMG_5351

IMG_5353

Czerwona bawełna w fuksjowe spirale + granatowa podszewka w białe kropeczki.

IMG_5358

 

