Tagi

, , , , , , , , , ,

English: This week I’ve made 2 maxi skirts for upcoming summer using beautiful printed jerseys. I’m afraid the photos don’t give them any justice but my photographer is off for a whole week. I didn’t follow any pattern but if you’d like to make a similar skirt then I’ve found for you a good video tutorial on Youtube (it’s in Polish).

Polish: W tym tygodniu uszyłam sobie dwie letnie spódnice maxi z przepięknych cienkich dżersejów we wzory – motylowy (?) i kalejdoskopowy. Obawiam się, że zdjęcia wcale nie oddają urody owych tkanin ale dopóki mój fotograf nie powróci z wyjazdowych wojaży lepszych fotek nie będzie…

szycie na maszynie, jak uszyć spódnicę maxi, spódnica maxi tutorial, blog o szyciu

IMG_5841

Szyjąc obie spódnice posługiwałam się starożytną metodą „na oko” :). Kilka dziewczyn prosiło na Facebooku o tutorial jak uszyć spódnicę maxi. Nie mam czasu na tutoriale ale znalazłam na Youtube fajny filmik instruktażowy o szyciu spódnicy maxi -> KLIK.

Mam tylko do niego jedną uwagę – krojąc spódnicę należy dodać sobie trochę „luzu” na wysokości bioder czyli np mając w biodrach przysłowiowe 90cm niech Wasza skrojona spódnica ma łącznie w biodrach np 96cm plus oczywiście zapas na szwy. W przeciwnym razie wszyscy będą doskonale wiedzieć jaką koronką wykończona jest Wasza bielizna ;).