Tagi

, , , , , , , , , , , ,

English: It’s the last part of my huge series of handmade grocery bags – enjoy! You can buy them via my Pakamera. I hope I didn’t bore you to death with such an amount of bags but I swear this is the end.

Besides, a friend of mine found some cool Russian sewing patterns online -> CLICK. I plan to check them out soon and make two dresses for myself.

Polish: Ostatnia partia moich eko toreb na zakupy jest już do kupienia na mojej Pakamerze. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was nimi na śmierć :) ale nie martwcie się – szycie toreb wychodzi mi już uszami więc nieprędko zabiorę się za kolejne.

(BTW, poznajecie bluzkę, którą mam na sobie na zdjęciach? Uszyłam ją rok temu.)

IMG_5991 IMG_6000 IMG_6011 IMG_6024 IMG_6036 blog o szyciu, eko torba, handmade bag, sewing, shopping bag, szycie, szycie na maszynie, torba na zakupy, torebka handmade

Mogę też Wam zdradzić, że w następnym poście pokażę amarantową maxi sukienkę z wykroju z Anny! Jest już cała uszyta, muszę tylko podszyć listwę na dole. A potem… zabieram się za eksperymentowanie z rosyjskimi wykrojami ściągniętymi z TEJ STRONY. Mają bardzo fajne modele! W planach mam uszycie dwóch widocznych poniżej sukienek. Zobaczymy jak będą na mnie leżały ale Oda, od której dowiedziałam się o tej rosyjskiej stronie, jest wprost zachwycona co napawa mnie dużym optymizmem.

russian sewing patterns, rosyjskie wykroje krawieckie    4254

