Tagi

, , , , , , , , , ,

English: Today I’d like to present Mrs Octopus and Mr Fish that I made using unique toy patterns made by my friend Justine. Jutine has a small business and she produces super cute handmade animals for kids. Visit her Facebook profile to see A LOT more! I can also tell you that Justine asked me to help her during sewing workshops for kids. Gonna be so much fun! More details – on Justine’s Facebook.

Polish: Prosze Państwa, tego jeszcze nie było na blogu LRT! Uszyłam panią Ośmiornicę i pana Rybę :). Obie zabawki powstały na bazie autorskich wykrojów Justyny szyjącej zwierzaki do przytulania. Zerknijcie na jej Facebooka „Mam Do Kogo Się Przytulić” – znajdziecie tam całe zoo!

Justyna poprosiła mnie o pomoc w prowadzeniu warsztatów szycia dla dzieci dlatego też w ostatni piątek odbyłyśmy szkolenie z szycia wybranych modeli zabawek. Wtedy to uszyłam poniższe stwory. Czyż nie są przeurocze?

Więcej informacji o warsztatach szycia maskotek – na fanpage’u „Mam Do Kogo Się Przytulić”.

IMG_6659 IMG_6664 IMG_6681 IMG_6669

blog o szyciu, szycie na maszynie, szycie przytulanek, szycie szczecin, zabawki handmade, szycie zabawek, handmade toys, making toys

A oto jedna z ośmiornic uszytych przez Justynę – prosze zwrócić uwagę na ponętne usteczka.

blog o szyciu, szycie na maszynie, szycie przytulanek, szycie szczecin, zabawki handmade, szycie zabawek, handmade toys, making toys