Tagi

, , , , , , , ,

English: Last week my stats hit 2,000,000 so to celebrate it I’d like to organise a little giveaway (for Polish residents only!). You can win one of three handmade grocery bags form my 2013 collection. To enter the giveaway leave a comment under this post and post the information about it on your blog.

.
Polish: W mijającym tygodniu na liczniku mojego bloga o szyciu wybiły okrąglutkie DWA MILIONY! Dziękuję z całego serca, że do mnie zaglądacie, komentujecie i radzicie w potrzebie bo bez Was prowadzenie LRT nie miało by sensu :). A teraz w ramach świętowania zapraszam wszystkich na CANDY!

Tym razem możecie wygrać jedną z trzech eko toreb mojego autorstwa:
– ORIENTAL TWIGS – dla romantyczek,
– GREY HENS – dla fanek zabawnych printów,
– SKAJ IS THE LIMIT – dla osób preferujących klasykę.

blog o szyciu, CANDY,  giveaway, konkurs, szycie na maszynie, szycie toreb, torebki handmade, blog krawiecki, sewing

.
ZASADY ZABAWY? Zostaw komentarz pod tym postem i umieść na swoim blogu banerek mojego CANDY z aktywnym linkiem. Osoby nieposiadające bloga mogą udostępnić baner z linkiem na swoim Facebooku i koniecznie (!) podać swój adres mailowy w komentarzu abym w razie wygranej mogła Was łatwo poinformować o tym fakcie. Zapisy do 15 grudnia 2013, do północy. Losowanie i ogłoszenie szczęśliwego zwycięzcy – 16 grudnia 2013.

UWAGA – prosze nie wstawiajcie linków do blogów i Waszych ścian facebookowych w treści komentarzy bo system wyłapuje mi to jako spam i muszę potem wszystko ręcznie moderować!