Tagi

, , , , , , , , , , ,

English: Ladies and gentlemen, I’ve managed to finish one of my PHDs from September 2012. I stopped in THAT moment but last month my friend Pauline gave me some cotton lining which matched perfectly with this cashmere dress. So here it is. All done! To make this dress I used two patterns from Burda 8/2012 (top) and 11/2008 (bottom) and a lot of procrastination.

Polish: Zimowa sukienka z kaszmiru to jeden z PHD* udokumentowanych na moim blogu o szyciu – TUTAJ znajduje się post z września 2012, w którym opisywałam perypetie związane z szyciem owej sukienki. Skończyłam ja tylko i wyłącznie dzięki Paulinie, która podarowała mi bawełnianą podszewkę w kolorze żarowiastej pistacji. Strasznie podoba mi się takie połączenie kolorystyczne.

Sukienka powstała z połączenia dwóch wykrojów: od pasa w górę – Burda 8/2012, od pasa w dół – Burda 11/2008. Szycie na maszynie przebiegało bezproblemowo jeśli nie liczyć tej dłuuuuugiej zwłoki.

* PHD = Project Half-Done

szycie sukienki, blog o szyciu, szycie na maszynie, szycie ubran, wykroje burda

przód

szycie sukienki, blog o szyciu, szycie na maszynie, szycie ubran, wykroje burda

tył

szycie sukienki, blog o szyciu, szycie na maszynie, szycie ubran, wykroje burda

od środka

szycie sukienki, blog o szyciu, szycie na maszynie, szycie ubran, wykroje burda

 

