Tagi

, , , , , , , ,

English: A few months ago I got a chance to try out producing fabrics with my own prints in Cottonbee.pl which is the first Polish company that offers digital printing on different kinds of cotton. I suppose it’s a rather common service in the USA & UK but not in Poland.

So, it took me some time to put everything together in my computer (which is rather not suitable for such purposes) but all in all I made 20 patterns and I sent 14 of them to print. I must admit I’m really pleased with the results and very proud of myself. All 15 of my patterns are printed on light cotton (121g/m2) as I’m building my collection of patchwork appropriate fabrics. How do you like them?

Polish: Kilka miesięcy temu dostałam propozycję wypróbowania usług firmy Cottonbee.pl, która zajmuje się drukowaniem tkanin bawełnianych we wzory zaprojektowane przez klientów. Bardzo podekscytowałam się tą ofertą! Sami wiecie, że KOCHAM piękne tkaniny, dużo o nich myślę i marzę czego to bym nie kupiła gdybym tylko mogła (czytaj: gdyby fizycznie istniały). To niesamowite jak technologia poszła naprzód przez te kilkanaście lat od kiedy zajęłam się krawiectwem i nieuleczalnie zachorowałam na szmatoholizm. Kiedyś możliwość opracowania własnych printów nawet mi się nie śniła.

Przez ostatnie tygodnie zaprojektowałam w sumie 20 własnych wzorów z czego 14 oddałam do druku na cienkiej bawełnie (tzw. kretonie, 121g/m2) bo buduję moją kolekcję tkanin na patchworki. Moje autorskie bawełny patchworkowe można podzielić na 3 grupy kolorystyczne:

  • biało-szaro-czarną na rzeczy do mojego mieszkania
  • czerwono-różowo-białą na narzutę dla Ali
  • niebiesko-zieloną.

Jestem naprawdę zadowolona z obsługi i jakości wydruków. Darmowe próbki i wysyłka kurierem, pracownicy od razu odpowiadają na maile, do tego fajnie prowadzony fanpage, zero stresu i niespotykany w Polsce szacunek dla klientów (jako weteranka zakupów online mam co nieco do powiedzenia na ten temat).

Po dekatyzacji w pralce (30 stopni, bez detergentu, na tzw programie skróconym) nadruki na tkaninach są nienaruszone. Szkoda tylko, że nie można zrobić bardziej żarowiastych kolorów – wiecie, takich dających po oczach na maksa. Na szczęście miałam TAKIE próbniki druku kolorów na tkaninach więc wiedziałam czego się spodziewać.

A teraz rzućcie oko na moje printy. Który się Wam najbardziej podoba?

PS. Na Facebooku Cottonbee.pl można oglądać wzory zaprojektowane przez inne osoby, m.in. moje ulubione blogerki Marchewkową i Maryś.

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

słodycze

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

Chineczki

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

kolorowe czaszki

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

dla porównania: te same czaszki wydrukowane w czerni i bieli

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

chomiki + ziarenka słonecznika

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

rowery w mieście

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

strzykawki i pigułki czyli rozsypana apteczka

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

wieloryby, ośmiornice i meduzy

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

flakoniki i buteleczki

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

białe króliki

ślady leśnych zwierząt - rozpoznajecie których? ^^

ślady leśnych zwierząt – rozpoznajecie których? ^^

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

nietoperze

bawełna patchworkowa, kreton, quilting, szycie patchworkow, cottonbee.pl

meksykańskie czaszki

